Friday, May 21, 2010

Sakit Mata Lagi

Hari nih Ibu MC lagi
Kiranya seminggu direct Ibu tak p keje
Nih lah bahananya kalau sakit mata
Best memang best dok umah layan si kecik nih
Yang tak bestnya sebab sakit n tak selesa

Biler Ibu bangun pagi jer rasa ade perubahan kat mata nih
Tapi bukan perybahan yang nak baik
Perubahan nya mata Ibu makin teruk
Makin bengkak n berair
Yang paling tak best makin sepet mata Ibu nih yang sedia sepet
Huhuhuhuhu
 Teruknya muka Ibu

Mujurlah Arissa dah fully recovered
Cuma skang nih takut berjangkit balik jer dari Ibu
Yelah cik kak nih skang bukan main manjanyer
Sampai Ibu nak p kencing pon nak ikut
Sabo jele
Disebabkan sakit mata nih
Ibu terpaksalah pakai spek mata hitam
Sebelum nih pinjam Ayah punya jer
Ibu memang takde spek mata hitam
Memang tak suka pakai pon
Sebab Ibu kan pakai spek
Kalau nak pakai spek mata hitam kena yang ade power punya gak

So hari Isnin tuh pas p hospital kami terus p Tesco Kajang
Nak beli spek mata hitam untuk Ibu ler
Terpaksa gak pakai tak nak bagi jangkit kat orang lagi
Beli pon yang murah jer
Yang xde brand pon
Ibu amik yang paling murah RM9.90 jer hehehehe
Sekali balik umah tgk ade cap plak kat tepi tuh
Sekali COACH ler plak
Adoi lantaklah Ibu bukan kisah sgt pon
So pagi nih Ibu tgk kelopak mata Ibu dah makin bengkak
Rasa tak selesa sgt
Nak buka mata pon susah
Sampai kena basuh mata baru boleh buka lah
Biler lah seksaan sakit mata nih nak berakhir eh
 Nih pic pagi nih

Sepet giler mata Ibu
Nampak mcm muka pon sembab gak
Huhuhuhu

Last sekali jom layan gambo anak dara masa sakit mata
Nih masa breakfast kat McD
 




1 comment:

alyyani said...

ish, tak elok lagi ke? jangan arissa berjangit balik dah la ek. ye la, kita yg pakai spek ni mmg jarang ade sunglasses. susah lak nak tuka2 kan. cepat2 baik ye:)