Thursday, May 13, 2010

Ragam Arissa

Siapa nama Damia Arissa
Sya (smbl angkat tgn hehehehe)
Abaikan Ibu die yang gemuk kat belakang tuh
Tengoklah gelagat Arissa nih
Picture taken yesterday
Nih masa kat klinik
Time nih baru keluar dari bilik doktor
Nak p amik ubat kat farmasi

Tengoklah betapa tingginyer tangan cik kak nih
Arissa nih satu perangai die kedekut ngan orang barang2 die
Even ngan Ibu n Ayah pon die tak bagi pegang botol air die tuh
Semua die nak buat sendiri
Kalau ler kita nak tolong pegangkan siap ler kena marah ngan Arissa
Yang selalu kena pok Ayah ler
Sebab Ayah selalu menyakat die
Garang tak hingat cik kak nih

Semalam Arissa sakit mata
Masa hari Selasa Ibu amik kat taska dah nampak mata die macam lain jer
Ibu ingat Arissa baru pas nangis
Malam tuh tgk mata die dok berair jer
Pagi semalam tgk dah bengkak plak
So pagi2 off we go to clinic
Doktor cakap memang sakit mata
Tapi baru nak mula lah
Tuh sebab tak de taik mata sgt

Pas amik ubat kami pon balik umah
So Ibu pon terpaksa ler el jaga Arissa
Kalau p taska kang takut berjangkit kat anak org lain lak
Pagi nih tgk mata Arissa masih bengkak lagi
Hari nih turn Ayah plak jaga Arissa
Hope Arissa cepat2 sembuh eh
Jangan noty2 masa tinggal ngan Ayah tau
Be a good girl ya
Miss u dear
p/s:best tol cuti semalam dapat golek2 ngan Arissa atas katil sambil tengok Barney....


2 comments:

alyyani said...

ni bukan ragam arissa. ni gelagat arissa. :)

zue said...

hahahaha
betul2 gelagat