Wednesday, May 4, 2011

Kuching Day 2 (Part 2)

Assalamualaikum semua
Giler lama baru nak sambung citer eh
Tahap kemalasan yang melampau telah melanda
Lagi pon minggu lepas balik kg
Cuti kan 3 hari
Skang nih plak diserang sakit tekak
Yelah kurang minum air 
Masa balik kg tuh kan cuaca panas
Mujur gak Arissa tak demam cuma selesema jer

Ok jom sambung entry yang lepas
Pas ke Kek Lapis Dayang Salhah
Kami saja p kat tepi sungai yang ade food court
Takde org pon kat citu kedai pon banyak tutup
Apalagi kami pon bergambo ler sakan





Pas bergambo kat tepi sungai tuh kami teruskan perjalanan
Kami kemana Ibu lupa ler plak namanya
Tapi rasanya rumah Pembesar kat Kuching
Ramai gak pelancong yang p tangkap gambo kat situ






Selepas seharian diluar kami pon balik ke hotel
Malam tuh kami makan nasi kerabu lagi
Senang citer
Cepat, murah dan sedap
Pas tuh kami pon pusing2 Bandar Kuching lagi
Kali nih p melepak kat Waterfront sambil usha kedai sourvenier







Pas tuh kami pon searching ler cat statue
Punya berpusing2 nak mencarinya
Ayah kata takpe kiter cari jer
Dah jumpa esok ler kiter amik gambo
Tapi biler dah jumpa benti keta terus p amik gambo



Malam tuh nak dekat kul 12pm kot baru balik hotel
Yela pas p cat statue tuh ke Waterfront semula
Sebab dok layan Arissa nak main menan yang ade lampu tuh
Esoknyer plak nak kemana eh
Nantikan...




1 comment:

ArELeEz said...

naik x sarawak river cruise tuh?