Monday, April 19, 2010

Birthday Celebration For My Niece n Nephew

Semalam sempena Anyah masuk umah baru
Umi buat birthday celebration untuk anak dara n anak bujangnyer
Kami buat kat umah baru Anyah
Lagipon kebetulan Opah Atuk n Alang datang
Tak panggil sesapa pon
Cuma kami2 jer n kawan Ayah yang buat wiring tuh
Not much actually
Takde tiup2 lilin pon
Atuk tak bagi sebab dalam Islam xde pon kan
Cuma potong kek n buat laksa jer
Kek nih Atuk n Opah yang sponsor
Beli kek Chocolate Indulgence kat Secret Recipe
Pas potong kek apa lagi makan ler....



caption : 1st pic : birthday cake
2nd pic : makanan
3rd pic : birthday girl n boy
4rd pic : Aimi n Kulash tgh potong kek
5th pic : birthday girl n boy bersama penyemponsor kek @ Atuk n Opah
6th pic : bersama Umi Ayah Opah n Atuk...Muaz jer xde sebab tido
Tuh jele kisah birthday celebration depa
Takde buat besar pon
Cuma kami anak beranak jer
Tuh pon dah macam 40 orang hehehehe





2 comments:

alyyani said...

kalau dah ade kek, tak kira bape org pun, kira birthday celebration gak tu kan? alamak, terliur tgk laksa itu. :)

ArELeEz said...

yg penting meriah.. ;)