Thursday, January 3, 2013

Karnival Upin & Ipin @ Titiwangsa

Assalamualaikum semua
Haih rajin plak Ibu nak mengupdate nih hehehehe
Nih cerita dah berzaman
Dah basi pon
Tapi kena ler citer sebab nak tepek gambo skali hehehehe

Ibu tak ingat bulan berapa nih
Tapi Karnival Upin & Ipin nih buat Tasik Titiwangsa
Biler bgtau nak p cni seronok ler cik kak tuh
Yang adik tak tau pape
Just ikut jer

Kami kuar pon dah lewat sebab anak dara bgn lmbt
Mujur gak p lmbt sebab utama Arissa nak jumpa Aris Pada Zaman Dahulu
Dapat jumpa memang habis hati betul
Karnival nih xde pape pon yg menarik
Cuma ade ler umah opah
Barang2 yg dijual adalah standard mahal huhuhuhu
Mujur Arissa tak mintak bukan2
Die cuma mntk benda yg kat kepala n air jer
Jadi ler wat kenangan



So tuh jele citer p karnival
Anak Ibu memang seronok ler
Arissa dok bercerita dapat jumpa Aris
Kena kacau ngan Aris ler
Habis hati anak dara tuh
Tapi maskot die ler hehehehe
Pasni kalu ade lagi tak p dah kot
Sebabnya xde pape pon
Nak tgkp gambo ngan Upin & Ipin secara proper kena RM25
Tapi yg penting anak2 hepi
InsyaAllah


I blog with BE Write

2 comments:

ArELeEz said...

musti lps tu arissa tido muka senyum je.. sbb dh dpt jumpe upin, ipin & aris! he3..

cik dah faridah said...

wah beshnyer..ada umah ipin upin...