Friday, August 10, 2012

Buka Posa di Aroma Buffet

Assalamualaikum semua
Sori ler sebab lambat update citer buka posa
Sebenarnya p buka posa Sabtu lepas
Yang p Ibu sekeluarga, Anyah, Mak Ngah n Pak Lang Double A
Tapi Ibu tak belanja depa ler
Bayar memasing yer
Nak belanja adalah agak bankrup jugak ler nanti hehehe
Nanti belanja benda lain ler eh

Meh nak review sket pasal buffet nih
Kat sana makanan memang variety
Terlampau banyak sangat makanan
Tapi kebanyakannya menu adalah kambing
Dah specialtynya kambing kan
Tapi Ibu tak makan pon
Depa jer yang makan

Selain tuh ade ler nasi itik, ikan bawal goreng, sup kambing n sup tulang
Nasi memang Ibu tak sentuh langsung
Ibu makan lauk jer
Ade ketam buat masak sup kot, udang goreng n sotong bakar
Selain tuh ade gak laksa n mee kari
Ade gak char kuew teow n char mee
Minuman plak ade oren, sirap selasih n sirap bandung
Air panas plak teh n nescafe tarik

So far makanan memang tak ler sedap mana pon
Biasa2 jer makanan die
Yang tak tahan char kuew teow n char mee adalah masin melampau
Ketam plak tawar
Keseluruhannyanya memang fail ler
Mujur kami bayar 1/2 price
Kalau bayar penuh memang tak berbaloi ler

Tempat solat plak ok 
Cumanya nak amik air semayang kena amik kat luar
Agak kurang selesa sket ler
Tuh ler kelemahannya
So far Ibu bagi 3 bintang je kot

Jom tgk makanannya

















Tuh jele makanannya
Makanan adalah banyak
Tapi rasa adalah fail
So tahun depan ade ker buffet lagi
Ntah ler kalau ade yang murah ok jer
 






2 comments:

ArELeEz said...

aroma buffet ni katne, ek?

zue said...

kat upm