Monday, January 30, 2012

Small Celebration

Assalamualaikum semua
Nih nak sambung citer Anniversary Ibu n Ayah
Tahun nih takde p berjalan macam tahun lepas
Just small n simple celebration jer
Sebabkan nak celebrate gak
Ayah tanya Ibu nak makan katne
Ibu pon macam teringin nak makan ciken cop
Ayah on jer
So kesini jele kami
Dekat jer ngan umah pon
Restoran Chop n Steak Seri Kembangan
Kat Serdang sebenarnya tapi alamat Seri Kembangan
Blasah jele

Ibu cam besa oder ciken cop
Ayam plak tingin makan kambing
So die oder ler lamb leg
Harga sangat berpatutan ye anak2
Untuk kami yang bajet ciput nih memang sedang elok ler




Maaf ler gambo berpusing
Malas nak betul kan
Oder utk anak dara Mushroom Soup Chicken RM4
Ibu Grill Chicken Chop RM9.90
Ayah Lamb Leg RM10.90
Ayor buah plak segelas RM2.50
Portion pon xde ler kecik sangat
Sedang elok jer
InsyaAllah akan kesini lagi nanti





Muka2 yang hepi dapat makan
So tuh jele celebration kami tahun nih
Insya Allah kalau ade rezeki celebrate ler ngan p jalan2 kot






1 comment:

Aini said...

Tak pernah try makan kat sini. Sedap, ekk? Leh lah gak try lepas ni... since Aini pun memang dok kat Seri Kembangan kan.. nak kena layan nih! Hehehe..