Monday, March 27, 2017

Sabun Champaca Rose

Assalamualaikum semua
Lama xhapdet nih kan
Giler pemalas aku skang nih
Walaupon xde le bz mane pon kan hahahaha

Sebelum nih dok citer pasal Young Living Essential Oil
Walaupon dah agak kureng promosi
Tapi tetap menten guna minyak tu
Minyak nih best tapi al mahal lah
So guna je mana yang ade kat umah

Skang nih nak citer sikit pasal sabun ajaib
Korang penah dengar x

Meh akak nak citer pasal Sabun Champaca Rose

💥💥 PENCUCI NO.1 💥💥

💕 Serbuk pencuci konsentrasi tinggi

💕 Dapat menanggalkan kotoran degil dengan mudah

💕 Rendaman 3 hari tidak mengeluarkan bau hapak dan busuk

💕 Teknologi enzim dapat menghilangkan darah, dakwat pen, kotoran degil  dan banyak lagi

💕 Surfactant dan anti lekat semula pada pakaian

💕 Mudah digosok

💕 Kurang buih, mesra alam dan harum wangi semerbak

💕 Dijamin suci dan selamat

💕 Tiada bahan kimia

Harga runcit Semenanjung RM17/kg  tidak termasuk kos penghantaran

Sabun terdapat dalam 2 haruman
🌹 Sabun Rose
💮 Sabun Champaca

So adakah yang dah tertarik
Jom kita tengok testimoni plak























So anda dah buat keputusan ke
Jika berminat jangan lepaskan peluang untuk mencuba
Sebarang pertanyaan dan order sila hubungi no di bawah

Wasap/Msg/Call

☎ 016-452 5081
☎ 016-452 5081
☎ 016-452 5081




2 comments:

شركة المثالية said...


شركة تنظيف منازل بالخبر

Carl said...

Very nice blog and post, I found it informative and useful, thank you for kindly share it with us, best regards and take care

Sandro from Nomes